2015. február 21., szombat

Köszönet & néhány információ

Sziasztok drága olvasók!

Nagyon szépen kérlek titeket, olvassátok el ezt a kis szösszenetet!

Először is nagyon szépen köszönöm a több, mint 156 oldalmegjelenítést és a 2 feliratkozást. Nagyon boldog vagyok, hogy a prológus után már ilyen számokat mondhatok, ami lehet másnak nem sok, de nekem rettentően jól esik. 

Viszont nem csak azért teszem ezt a bejegyzést közzé, hogy megköszönjem nektek a fent említett dolgokat, hanem azért is, hogy közöljek veletek néhány információt a bloggal kapcsolatban.
A következő prológus sajnos nem tudom pontosan mikor fog érkezni, nem én írom.
Az előző bejegyzésben leírtam, miért, de most kifejtem pontosabban.
Ezt a történetet nem egyedül írom, a másik íróval ( aki, mellékesen megjegyzem, hogy a húgom ) felváltva hozzuk majd a fejezeteket. Két főszereplő van, az egyik ( Heather Williams ) az én fantáziám szüleménye, én írom majd a mindennapjait, a másik főszereplő ( Brittany Ellis ) pedig a húgom kitalált karaktere, az ő szempontjából zajló részeket ő fogja hozni, ő fogja írni. Két prológus lesz, az elsőt már hoztam, a második bevezető érkezése pedig az írótársamtól függ, de már rágom a fülét, hogy igyekezzen, megteszek minden tőlem telhetőt.
A fejezeteket, úgy tervezem, hogy hetente fogjuk hozni, egyik héten én, másik héten a  testvérem  ( valószínüleg szombaton vagy vasárnap ).
Nagyjából ennyi lenne,remélem, hogy nem hagytam ki semmit.
 Bármi más kérdésetek van, nyugodtan tegyétek fel, puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése