2015. május 25., hétfő

Információk

Drága olvasók!

Ne haragudjatok, egyszerűen elképesztően röstellem magam, amiért két hónapja nem jelentkeztem / jelentkeztünk.
Sajnos nagy hajrában vagyok az iskolát illetően, igyekszem kijavítani a rossz jegyeket, ezért szinte semmi időm nincs.
Azonban most hozzáfogtam a második fejezethez, ha minden jól megy, jövőhétvégén felkerül, Brittany szemszögéből.
 Amíg iskola van sajnos elő fog fordulni késés, mert hiába igyekszem, képtelen vagyok ennyi felé figyelni.
Tehát az iskola végéig két hetente tervezek részeket hozni.
Remélem megértitek.
Viszont miután vége ennek az őrületnek, igérem, belehúzok.

További információk :

Mint látjátok, új design és új cím van.
Nagyon sablonnak találtam a régi címet ( Light in the dark ), ezért kitaláltam valami eredetibbet, ami közelebb áll a történethez, ami sugall valamit. Viszont emiatt új fejléc is kellett ( amit nagyon köszönök a készítőjének, varázslatos lett ), és a fejléc miatt a designon is alakítgatnom kellett.
Remélem mindenkinek tetszik!

Puszi:
Destiny S. ( Heather Williams alkotója )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése